6.04.2012

Met up with my friends from UK !

日本へハネムーンに来たイギリスの友人カップルと京都で会いました!
着物を着せて、1日ミニツアー。
京都に住んでいたことのある義理姉の助けを借りて、なんとかスムーズなガイド?!ができたかな〜。
途中、大雨と雷で大変だったけど、本人達はとっても喜んでくれました!

私が海外に行く時は、現地の友達がいつももてなしてくれる。
だから、日本に来る海外の友達には、精一杯のおもてなしをするのが私のモットー。

次はどこの国に遊びに行こうかな〜。

I and my sister-in-law Ayaka met up with Rob and Sarah from York in Kyoto last week.Ayaka used to live in Kyoto. so we tried to be hosts and guides!
it was bad weather tho, I was relieved to hear that they enjoyed!!

When I went overseas, my local friends were so hospitable to me.
So I 'd love to give hospitality to my friends visiting from overseas!

Now, where should I go next? :)


They dressed in kimono!



0 件のコメント:

コメントを投稿