5.25.2012

picnic with doggies

先週の日曜日、友人カップルとワトさんの唯一のお友達、トイプードルのノエル君と一緒にピクニックに行きました!

picnic!!



ノエルはラテン系!天真爛漫!犬も人間もみんな大スキー!なとっても明るいワンちゃん。
それに比べ、うちのワトさんは、人間怖い!!外より家でまったりの方が好きな控えめで静かなワンチャン。
ノエルの「遊ぼうぜ!」のボディータッチに、時々「やめろやー!うざいわー!!」と歯を剥き出して怒ったりします。笑
そんな姿、今まで一度もしたことないのに!!
だんだん自我が芽生えて来たような気がする。慣れてくれたのかな。
とは言いつつ、会えばしっぽふりふりで遊ぶ2匹。


Best friends?!

Can we have some?? please!! please!!!


これから忙しくなっていったとしても、こういう時間が作らないとな〜と思う今日この頃。
わたし、アウトドアとか大嫌いだったんだけど。笑
遊び疲れたこの寝顔をみると、もっと遊ばせてやらねばー!と思います。。。。


I went on a picnic with my friends and our doggies.
One of my friends has a toy poodle named Noel,3 year old male.
He is  fun-loving,happy all the time! His personality is totally opposite to my dog Wato.When Noel was like " Come on over and play! " Wato patiently ignored him.But Noel kept mounting Wato many times, then Wato showed his teeth and snarled.We were so surprised! We have never seen him behave like that..
Actually,I was happy coz I think he is developing his individuality.(He was shivering all the time when he first came to my house.)
They can be good friends,for sure!
I 'm not an "outdoorswoman" but look at that his cute sleeping face after he played!
I want to see it,that's why I have to be the outdoorswoman for him :)

0 件のコメント:

コメントを投稿